….Kære studerende og ansatte på KU..Dear students and staff at UCPH….
….Hvad siger I til, at vi i fællesskab får bugt med mistrivselsproblemet?..Let’s work together to improve students’ well-being at UCPH!….
….Trivselsundersøgelserne viser igen og igen, at for mange studerende har det for skidt. De døjer med stress, angst og depression. Heldigvis er der også et væld af foreninger og organisationer på vores universitet, der skaber fællesskaber, samvær, pusterum og plads til forskellighed. Det er guld værd, og vi tror på, at vi i fællesskab kan løse trivselsproblemet. Vi tror på, at hvis vi går sammen, kan vi lære af hinanden, gøre hinanden stærkere og forbedre studielivet for vores medstuderende. ..Research on UCPH students’ well-being shows again and again that too many of us do not thrive at our university. They suffer from stress, anxiety and depression. Fortunately, there is another side to this story! Student clubs and organizations all over UCPH succeed in creating friendships, community and room for diversity. This is important, and we believe that together we can make the rest of our fellow students thrive. Together we can learn from eachother, make eachother stronger and improve more students’ lives at UCPH. ….
….Studenterrådet ved KU, Studenterhuset, Studerende Forældre, Psykologisk Samtalecenter og endnu flere kommer - skal din forening også være med? .. The Student Union of UCPH, Studenterhuset, Studying Parents, Centre for Therapy and more organizations will be there - yours is welcome too! ….
….Programmet lyder som følger: .. Program: ….
….Kort præsentation: Hvorfor et netværk? .. Short presentation: Why do we need a network? ….
….Introduktion: Lær hinanden at kende i de fremmødte foreninger .. Introduction: We’ll get to know eachother and our organizations….
….Workshop: Hvad vil vi bruge et netværk til?..Workshop: How can we benefit from a network?"….
….Hvad er vores næste skridt?..What is our next step?….
….Fælles spisning..Dinner….
….OBS! Pga. de seneste corona-restriktioner beder vi alle deltagere om at tilmelde sig via formularen nedenfor, også hvis man har tilmeldt sig pr. mail tidligere. Der er plads til max 46 personer i Studenterhusets Main Hall, hvor vi holder mødet. Vi glæder os vildt meget til at møde alle jer seje mennesker, der engagerer jer i studerendes trivsel. ..NB! Because of the latest restrictions regarding corona we ask all participants to sign up below - including all those of you who already answered via mail. We look forward to meeting all you great people volunteering to improve students’ lives at our university. ….
….Se Facebook-eventet her. ..Link to Facebook-event here. ….